Amandaabee.blogspot.com

söndag 4 mars 2012

SATURDAAAYYY!

HEJ!
Jag vet att det var lördag igår, men jag typ somnade direkt så jag hann inte blogga ngt :P Men iaf så sov jag hos wilma 
Det var as kul :P Ahh, det var ju det som jag skrev om i förra inlägget :P Men jag kommer att lägga ut några bilder på lördagen igår med Wilma o GODIS! Hehehe, Jag såg på Melodifestivalen också :) Jag typ dog när jag fick veta vem som vann av Sean Banan och Thorsten Flinck :( THORSTEN FLINCK VANN :(((((

Jag har sett att många skriver det i medior som många läser, och jag tycker lite synd om han :( Alla e ju nästan emot honom :( Ni tänker: Men nu skriver ju du det -.-' 
Men jag tror knappast att en blogg med läsare om dagen är så populär att Thosten kollar på den -.-
Hehehe, men iaf så kommer det bilder nu :=)

Aja, det kronglade med bilderna så jag fixar dom senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar