Amandaabee.blogspot.com

lördag 3 mars 2012

Snart är det dax för lite, VIDEOINLÄGG!

<HEJ>

Jag har sovit över med Wilma, Det har vart skiiiet kul!! Vi typ höll på o prata tjej saker o sånt ^^' Min favvodag e fredag! ( Komme bort från ämnet ^^' ) Vilken är er favvodag?
Ni kan gärna skriva det i kommentarerna! Jag får aldrig kommentarer men det e la pga att jag bloggar för lite o så :P Det mesta jag har haft i unika besökare e 106  bara :p Det kanske e mycket, men det var bara för att jag länkade den typ ÖVERALLT! hehehe :P Jag tycker faktiskt att det är ganska kul att blogga så fort jag sätter igång, men annars så är det liksom, Äsh, jag skippar det idag :P
IAF...
Så har jag och Wilma typ solat ute :P Det typ 15 c´ ( Kan inte göra en vanlig rund grajsemojs på celsius :P ) ute :P Puuh! Jag o Wilma blev säkert liiite brunare på ryggen iaf :P Men Hej då!

SeeYaa!! // Amanda Bee <3 ^^

Photo by: Amanda Bee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar