Amandaabee.blogspot.com

måndag 3 september 2012

Från skolan igen...

Kom precis hem från skola, INTE rolig dag, Jo visst, jag har ju haft trevligt med min kompisar osv, MEN sen finns det en grej som allas för, JOBBIGA FOLK! Nu är inte jag taskig och snackar skit om folk som inte rört mig idag, men det finns ett par killar som tror att dom är världens coolaste personer , eller Aaa, iaf i skolan, dom beter sig så iaf. Dom håller på och gömmer ens grejer och vägrar lämna tillbaka dom och kallar en för pajas, nörd, tönt, idiot osv när det egentligen ska vara tvärtom. Nu är inte jag så låg så jag säger sånt till dom, men man får ju tycka och TÄNKA som man vill i sverige, så i mitt huvud så skulle det vart som en mardröm för sånna som just dom. Men nu är jag hemma i mitt lilla... Men som sagt, tack alla mogna och bra människor i min klass... Trodde faktiskt att killar i 7:an skulle bli liiiite, bara liiite mognare, men naajjjj, finns inte på kartan. 

Nu har jag fått skriva av mig iaf.

Här får ni en bild som kan få er på bättre humör om ni mår som jag just nu ;)



P&K <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar