Amandaabee.blogspot.com

tisdag 11 september 2012

PINSAMMA GLASÖGONNN!!!

Hej!
Jag har ingenting att göra just nu. Men jag har en pinsam sak att berätta. Jag var ute innan, när det spö regnade och jag ville veta vad klockan var så att jag skulle komma i tid till X - Faktor, Men kvinnan visste inte vad klockan var. Men när jag frågade så tog jag upp mina glasögon på pannan/Håret för att jag inte såg någonting för alla droppar, men sen när jag skulle ta på mig dom igen så hade dom FASTNAT! Jag hade panik typ medans jag pratade med en gamla damen. Guuud vad pinsamt AMANDA! När hon såg det så log hon och sen så gick hon när vi var färdiga. Men HON TITTADE BAK! Där stod jag som en fåne och försökte få loss glasögonen från håret... *Puuuust* Aja, men nu ska jag gå :)

 Hej då!

Dumma glasögon!


P&L <3 a.b="a.b" u="u">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar